Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza tréninku snowboardcrossové reprezentace České republiky
Řehák, Tomáš ; Gnad, Tomáš (vedoucí práce) ; Vomáčko, Ladislav (oponent)
v českém jazyce Název: Analýza tréninku snowboardcrossové reprezentace České republiky Cíle: Cílem bakalářské práce je popsat roční tréninkový cyklus reprezentantů české snowboardcrossové reprezentace. Dílčí cíl je analýza jednotlivých period charakteristické sportovní přípravy ve snowboardcrossu. Metody: V naší práci jsme použili metodu zúčastněného pozorování, analýzy, ankety, rozhovoru pomocí návodu a neformálního rozhovoru. Metodu zúčastněného pozorování jsme využili při pozorování chování závodníků během tréninkových jednotek. Metodu analýzy jsme aplikovali v rozboru jednotlivých tréninkových cyklů. Metodu ankety a neformálního rozhovoru jsme využili pro doplnění dat a objasnění interpretací získaných zúčastněným pozorováním. Výsledky: Zjistili jsme, že trenéři a realizační tým využívají pro dělení snowboardcrossové přípravy devíti specifických period. V "suché", letní přípravě se věnují rozvoji všech pohybových schopností. Během přípravy na sněhu se zaměřují na nácvik specifických dovedností, potřebných k maximálnímu výkonu, taktické a psychologické přípravě. Klíčová slova: snowboarding, snowboardcross, sportovní trénink, reprezentace České republiky
Role informačního centra v marketingu místa na příkladu agentury CzechTourism
Čermák, Petr ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Lipková, Helena (oponent)
Bakalářská práce "Role informačního centra v marketingu místa na příkladu agentury CzechTourism" pojednává o roli informačního centra a marketingu v oblasti cestovního ruchu na příkladu státní příspěvkové organizace CzechTourism. V práci bude popsáno fungování agentury, zejména její marketingová činnost v oblasti propagace České republiky, jako zájmové destinace cestovního ruchu. V úvodní části práce budou uvedeny obecné informace o marketingu v oblasti cestovního ruchu. V další části práce bude popsána samotná Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism, která bude zahrnovat základní údaje o agentuře, včetně agenturou používané komunikační formy, marketingovou koncepci, marketingovou strategii, swot analýzu destinace a další formy marketingu CzechTourism. V závěru práce budou představena zastoupení Czech Tourism v zahraničí a budou uvedeny výsledky z vlastního výzkumu, který se zabývá otázkami činnosti organizace.
Komunikační aktivity agentury Czech Tourism na zvýšení příjezdového cestovního ruchu
Skalník, Jan ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Bakalářská práce "Komunikační aktivity agentury CzechTourism na zvýšení příjezdového cestovního ruchu" pojednává o současné situaci příjezdového cestovního ruchu v České republice a propagaci této destinace v zahraničí za rok 2013 se zaměřením na nejdůležitější zdrojové trhy, tedy Německo a Rusko. Hlavní důraz je kladen na projekt "Země příběhů" a rebranding, kterým agentura CzechTourism prošla v roce 2012. Na příkladu České republiky hodlám popsat specifika destinačního marketingu, který prochází rychlým vývojem - ať již v souvislosti s nástupem nových technologií či globálními změnami. Cílem práce je vyhodnotit úspěšnost marketingové strategie a působení kampaně na cílové skupiny. První část práce je věnována teorii, kde je zdůrazněna důležitost marketingu pro rozvoj cestovního ruchu. Dále následuje popis české centrály cestovního ruchu, situační analýza, jež se věnuje postavení České republiky na trhu cestovního ruchu, její SWOT analýze a také charakteristice zmíněných klíčových trhů. V další části popisuji konkrétní aktivity a kampaně, prostřednictvím kterých je Česká republika prezentována na jednotlivých trzích. Závěr patří výzkumu a shrnutí dosažených poznatků.
Analýza tréninku snowboardcrossové reprezentace České republiky
Řehák, Tomáš ; Gnad, Tomáš (vedoucí práce) ; Vomáčko, Ladislav (oponent)
v českém jazyce Název: Analýza tréninku snowboardcrossové reprezentace České republiky Cíle: Cílem bakalářské práce je popsat roční tréninkový cyklus reprezentantů české snowboardcrossové reprezentace. Dílčí cíl je analýza jednotlivých period charakteristické sportovní přípravy ve snowboardcrossu. Metody: V naší práci jsme použili metodu zúčastněného pozorování, analýzy, ankety, rozhovoru pomocí návodu a neformálního rozhovoru. Metodu zúčastněného pozorování jsme využili při pozorování chování závodníků během tréninkových jednotek. Metodu analýzy jsme aplikovali v rozboru jednotlivých tréninkových cyklů. Metodu ankety a neformálního rozhovoru jsme využili pro doplnění dat a objasnění interpretací získaných zúčastněným pozorováním. Výsledky: Zjistili jsme, že trenéři a realizační tým využívají pro dělení snowboardcrossové přípravy devíti specifických period. V "suché", letní přípravě se věnují rozvoji všech pohybových schopností. Během přípravy na sněhu se zaměřují na nácvik specifických dovedností, potřebných k maximálnímu výkonu, taktické a psychologické přípravě. Klíčová slova: snowboarding, snowboardcross, sportovní trénink, reprezentace České republiky

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.